Thursday 21 September 2023

KHAMIS, 21.09.2023, 6.45 PM

Assalamualaikum dan Salam sejahtera.

Terlebih dahulu syabas dan tahniah kepada semua rakan2 empayar Botekfx yg telah berjaya menghasilkan profit yang amat2 memberangsangkan.Ada yg bertanyakan kepada saya berapa bayaran yang patut diberikan kepada saya....jawapan saya anda perlu membayar 'RM0' kepada saya.Saya sama sekali TIDAK PERNAH mengenakan sebarang BAYARAN diblog ini,sekiranya terdapat mana2 pihak yang mendakwa saya mengenakan sebarang bayaran untuk 'SIGNAL' diblog ini,itu hanyalah pembohongan semata mata.JANGAN BAYAR kepada sesiapa pun.Laporkan kepada saya dengan kadar segera sekiranya perkara ini berlaku.SAYA TIDAK HALALKAN SEBARANG ILMU DIBLOG INI UNTUK DICIPLAK DENGAN TUJUAN KEUNTUNGAN MUDAH.
Anda boleh sahaja menggunakan signal yang diberi secara percuma diblog ini dan seterusnya menterjemahkan keuntungan melalui akaun trading anda sendiri.Anda trade sendiri...Semua keuntungan anda punya 100% FOC.

Ok,berbalik pada persoalan arah tuju market GBPUSD pada malam ini dan esok.Saya berpendapat market akan TERBANG keatas.
Jadi kepada sahabat2 botekfx,cari titik harga yang agak munasabah untuk menekan BUTANG BUY.
Pasang semua order dengan perangkap SL dan TP kerana sebarang kemungkinan boleh berlaku dalam pasaran Forex.
Ini hanyalah sekadar pendapat,lakukan analisa anda sendiri sebelum menggunakan signal yang diberi.
Kepada rakan2 botekfx yg berhati pahlawan,lagi jatuh lagi tambah order BUY.
Kalau takut dilambung SL jangan berumah ditepi komputer.
Jumpa lagi...TAYOR.

BotekFX
FTT