Wednesday 3 October 2012

Belajar

Salam Sejahtera......

Ramai yang menghantar sms dan email kepada saya untuk mendapatkan keizinan mempelajari ilmu FOREX menggunakan blog saya ini......anda tidak perlu meminta keizinan dari saya,gunalah sebanyak mana ilmu yang ada dalam blog saya ini untuk menambahkan ilmu anda...semua ilmu yang ada dalam blog saya ini saya halalkan dari dunia sampai akhirat........

Ramai juga diantara trader di sini yang mencadangkan agar satu group facebook dengan saya diadakan.
Memang ianya satu cadangan yang baik..nantilah saya fikirkan...bagi masa kepada saya ok.

Buat masa sekarang saya kurang memberi signal di dalam blog ini kerana terdapat pihak2 yang tidak bertanggung jawab meraih keuntungan dengan menjual signal saya kepada pihak ketiga.


Kepada trader2 yang masih belum mempunyai 'link' dengan saya bolehlah menghantar permohonan kepada saya melalui email.

Ilmu adalah segala2nya,tanpa ilmu anda pasti tewas,PERNIAGAAN INI MEMPUNYAI RISIKO YANG TINGGI UNTUK KEHILANGAN MODAL.

Segala kesulitan amat dikesali.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<TAYOR>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>