Wednesday 26 September 2012

Tahniah....11.44pm(m'sia) 18.44 (Time Server) 26.9.2012

Syukur ke hadrat illahi..........amin.

Saya percaya semua trader2 di luar sana yang menggunakan signal yang diberi tadi sewaktu USA OPEN telah pun mengaut keuntungan......hahahaha...

Bila dah untung semuanya dah tak pening kepala lagi.............

Terima kasih kepada anda yang masih sudi membaca blog saya ini,kalau mula2 dahulu blog ini hanya dikunjungi 5-6 orang sahaja dalam sehari,tetapi sekarang jumlahnya mencecah ratusan orang.

Terima kasih kepada anda yang terus memberi sokongan kepada saya,dan kepercayaan anda kepada signal yang di beri oleh saya amat2 saya hargai....

Saya memohon beribu kemaafan sekiranya sms dan email anda tak sempat saya balas,tak tahu nak balas yang mana satu sebab banyak sangat yang saya terima.......hahahaha...

Apa pun,insaallah saya akan terus memberikan signal yang terbaik untuk anda,terpulang kepada anda untuk menggunakannya atau tidak....tetapi melihat kepada sms dan email yang saya terima kebanyakkan dari pembaca blog ini mengguna pakai signal yang diberi.......

Tiada apa2 yang saya harapkan.....semuanya FREE...jangan lupa membantu mereka2 yang memerlukan..dan satu lagi ....hahahaha.....zakat pendapatan jangan lupa ye...........

ITULAH PENANGAN FOREX.............................

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<TAYOR>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>