Thursday 17 June 2021

17.06.2021. KHAMIS 3.00PM

Assalamualaikum
Apa khabar rakan2 Botekfx?, mcm mana hari ni, harapnya semua sihat dan tak sakit kepala selepas FOMC semalam.Adat perniagaan, ada untung ada rugi, itulah FOREX. Mcm yg selalu saya kata jika takut dilambung SL jgn berumah dihadapan komputer. 
Beratus mesej yg saya terima menceritakan mengenai akaun masing2 setelah berita FOMC.Semuanya milik ada 100%,tak perlu bagi apa2 pada saya, saya juga trader seperti anda!, semua yg saya update di blog ini adalah PERCUMA. 

Banyak yg bertanya mengenai order semasa saya.. Order semasa saya ialah BUY...perangkap TP 140950...dan SL sesedap rasa. Kepada trader berhati kering boleh follow setup 1,2,3.Ini hanyalah pendapat, keputusan 100% ditangan anda. 
Semua order harus ada perangkap TP dan SL. 
Jumpa lagi. 
TAYOR

BOTEKFX
FTT.